Svärmor är tillbaka och västlig vind i Folkpartiet

image19Jag har tyvärr varit upptagen av annat och inte skrivit på ett tag.
Men nu gasar jag på innan jag ger mig av till kontinentens äventyr.
Kanske hittar jag ett internetcafé på någon bakgata och då skall jag
försöka skicka texter till bloggen. Men nu till annat.
Folkpartiets valberedning har kommit med sitt förslag
till nytt presidium och partistyrelse.
Naturligtvis har svärmors favoriter, Cecilia Malmström och Helene Odenjung, placerats i toppen. Cecilia europaminister och Helene kommunalråd i Göteborg. De är ytterst kompetenta och handlings-kraftiga personer. De står stadigt i den socialliberala myllan som finns på Sveriges framsida. Tillsammans med Jan Björklund, har de goda möjligheter att föra Folkpartiet till nya höjder. Undersökningar har visat att de flesta människor är liberaler; synd att många är ovetande om det. Här behövs upplysning. Typiskt liberalt.

               DN        GP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0